reinstall windowsŞimdi ben delaydayım format atıcam normal sekilde delaya dusmedn banımı kaldırabilirmiyim format atıcam bios up aticam baska ne lazım spof vb ne onerirsiniz fazla bilmiyorumda
4 ay bekliye bilirsinŞimdi ben delaydayım format atıcam normal sekilde delaya dusmedn banımı kaldırabilirmiyim format atıcam bios up aticam baska ne lazım spof vb ne onerirsiniz fazla bilmiyorumda
konumdan uzaklaş4 ay bekliye bilirsin
forumda bulabilirsin ama free yani yarını garanti olmazönceden free temp spoflar vardi format bios up ve spoff ile kaldırabiliyordun hala varmı acaba
reinstall windowsŞimdi ben delaydayım format atıcam normal sekilde delaya dusmedn banımı kaldırabilirmiyim format atıcam bios up aticam baska ne lazım spof vb ne onerirsiniz fazla bilmiyorumda
hangi spof kullanabilirimreinstall windows
bios up
tpm temizle
spoofla
oyunu indir
böyle yaparsan work
fark etmez bi bak b4lack in var onu dene o workhangi spof kullanabilirim
tamam sagolfark etmez bi bak b4lack in var onu dene o work