format bios up+down spoof yada beklicen 4 ayabi daha ılk tur baslamadan hesab- banı yıyorum cıldıracam aertık yok mu bunun .çözümü hesab acmaktan yoruldum
yesdelaya formatsız girebiliyozmu
Onlyazranin eski loaderindeki spoofer formatsiz delaya sokuyor bios upsuz falandelaya formatsız girebiliyozmu
work mu hala workse konu linki varmıOnlyazranin eski loaderindeki spoofer formatsiz delaya sokuyor bios upsuz falan
Olması lazım atarım şimdiwork mu hala workse konu linki varmı