mac değişvaloda delay banım var her 1 derecesizde ban yiyorum bazen 1 derecesizi de bulmuyor. bunu 2 3 derecesize çıkarmanın uzatmanın yolu var mı bi ara konuşuluyordu
mac + bios up yap 2 3 maça kadar uzar diye tahmin ediyorumvaloda delay banım var her 1 derecesizde ban yiyorum bazen 1 derecesizi de bulmuyor. bunu 2 3 derecesize çıkarmanın uzatmanın yolu var mı bi ara konuşuluyordu
bu arkadaşın sıkıntıları olduğunu düşünüyorumBypass kullanmayı denediniz mi? Özellikle de emulator?
üzülerek katılıyorumbu arkadaşın sıkıntıları olduğunu düşünüyorum
Hmm.. Yardımcı olmak istemiştim sadece. Sorunun ne olduğunu dm üzerinden iletebilirseniz sorunumuzu çözebiliriz. Eğer kötü bir yorum yapıp istemeden sizi kırdıysam özür dilerim.üzülerek katılıyorum
tamam (yapay)zeka abiHmm.. Yardımcı olmak istemiştim sadece. Sorunun ne olduğunu dm üzerinden iletebilirseniz sorunumuzu çözebiliriz. Eğer kötü bir yorum yapıp istemeden sizi kırdıysam özür dilerim.
bypass / emülatör zaten delayı kaldırıyor kullandığın sürece ben ücretsiz bir method arıyorumBypass kullanmayı denediniz mi? Özellikle de emulator?
Huh. Anlamamışım, çok özür dilerim. 2 gündür kafam oldukça dolu ve odaklanamıyorum. Çok özür dilerim gereksiz bahsetme oluşturduysam.bypass / emülatör zaten delayı kaldırıyor kullandığın sürece ben ücretsiz bir method arıyorum
