delay uzatma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sophie
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sophie

jeans suit a big butt huh?
Diamond Üye
Katılım
16 Kas 2021
Mesajlar
832
Beğeniler
139
valoda delay banım var her 1 derecesizde ban yiyorum bazen 1 derecesizi de bulmuyor. bunu 2 3 derecesize çıkarmanın uzatmanın yolu var mı bi ara konuşuluyordu
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
valoda delay banım var her 1 derecesizde ban yiyorum bazen 1 derecesizi de bulmuyor. bunu 2 3 derecesize çıkarmanın uzatmanın yolu var mı bi ara konuşuluyordu
mac değiş
 
Bypass kullanmayı denediniz mi? Özellikle de emulator?
 
bypass / emülatör zaten delayı kaldırıyor kullandığın sürece ben ücretsiz bir method arıyorum
Huh. Anlamamışım, çok özür dilerim. 2 gündür kafam oldukça dolu ve odaklanamıyorum. Çok özür dilerim gereksiz bahsetme oluşturduysam. :pain:
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt