belescikaykuni Master Üye Katılım 19 Nis 2025 Mesajlar 1,941 Beğeniler 238 19 Haz 2025 #1 delaydayken format atıp 4 ay beklesem aynı şekilde kalkarmı
Dianoraabey Diamond Üye Katılım 29 Nis 2021 Mesajlar 747 Beğeniler 85 Yaş 21 19 Haz 2025 #2 kalki yanlış bilmiyosam ben ban yediğimde sürekli 4 ay bekliyorum açılıyor sp00f bagimli işi Oyla 0 Downvote
srchers Gold Üye Katılım 25 Ağu 2024 Mesajlar 320 Beğeniler 203 19 Haz 2025 #3 Her türlü 4 ayda bu ban kalkıyor hocam, ister format atın ister atmayın. Oyla 0 Downvote