Tekrar internetten indirmeyi de deneyebilirsin. İyice batırırsan komple format atdefenderı kapatayım derken defenderı sildim antivirüs sağlayıcısı yok diyor![]()
Defender Control ilemi kapattındefenderı kapatayım derken defenderı sildim antivirüs sağlayıcısı yok diyor![]()
Defender kontrol indirip artema misali aç kapa yapabilirsin kankaWS0IEJRW9UEDHJWQA8UEDHAWYUEHD8AYWED bendede buga grdi 1 aydır açıp kapatamıyorum
GRAL ÖYLE DEĞİL BÖYLE Bİ VİRÜS UYGULAMASI VAR SİLİDM HAYLA KORUMAYA DEVAM EDİYO HER YERDEN SİLDİ AEDUIHNAWUIEJDNIUWAJNED NEYSE SG ETDefender kontrol indirip artema misali aç kapa yapabilirsin kanka
Defender control indirip tekrar aktifleştir updateden yükleniyor zaten. İyi forumlar.defenderı kapatayım derken defenderı sildim antivirüs sağlayıcısı yok diyor![]()
hocam sizin yetkilere falan nolduDefender control indirip tekrar aktifleştir updateden yükleniyor zaten. İyi forumlar.
Rutin bir kontrol işleminden geçiyoruz.hocam sizin yetkilere falan noldu