DeepSeek ai

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hypron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hypron

Master Üye
Katılım
3 Ara 2021
Mesajlar
1,563
Beğeniler
284
biliyorsunuzki yakın zamanda deepseek adlı çinli bir firmadan yeni ai geldi ve bu şirketleri trilyonlarca dolar zarara soktu bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
 
saldırı mı olmuştu oraya
saldırıdan ziyade nvidia nın normalde şirketler cpu larını kullanarak ai yapabilir ama deepseek aniden çat diye nvidia nın cpu larını kullanmadığından dolayı başta nvidia ve apple olmak üzere abd çok büyük bi zarara girdi

nvidia ilk günden 600 milyar dolar kaybetti diye biliyom
 
dün biraz deneme fırsatım oldu chatgpt mazide kalıcak gibi görünüyor
 
dün biraz deneme fırsatım oldu chatgpt mazide kalıcak gibi görünüyor
az önce denedim gene eksikleri var en azından 1 yıl fln chatgpt piyasada hakim olcak ama deepseek 1 yılın sonunda piyasayı değiştircek çünkü chatgpt sadece internette olan şeyleri sana yazabiliyor ezbere gidiyor ama deepseek ezbere değil kendi yaratıcılığını kullanıyor
 
az önce denedim gene eksikleri var en azından 1 yıl fln chatgpt piyasada hakim olcak ama deepseek 1 yılın sonunda piyasayı değiştircek çünkü chatgpt sadece internette olan şeyleri sana yazabiliyor ezbere gidiyor ama deepseek ezbere değil kendi yaratıcılığını kullanıyor
evet ama şuan bile chatgptye göre daha fazla sonuç veriyor daha 1 haftalık bir şey çok daha iyi olacaktır tabi chatgpt karşı hamle yapmazsa
 
Valla bilmiyomda gptden çok daha iyi diyolar kullanmadım ben sen kullandın mı?
 
Valla bilmiyomda gptden çok daha iyi diyolar kullanmadım ben sen kullandın mı?
hocam denedim daha iyi ama eksikleri çok

evet ama şuan bile chatgptye göre daha fazla sonuç veriyor daha 1 haftalık bir şey çok daha iyi olacaktır tabi chatgpt karşı hamle yapmazsa
abd nin bunun altında kalcağını sanmıyorum geçen 500milyar dolarlık antlaşmalar yaptılar ai için hele trump gibi hem deli hem bir iş insanı adam çin i eğer geçmezse kafayı sıyırır max 1 ay a chat gpt darbe vurcak deepseek
 
saldırıdan ziyade nvidia nın normalde şirketler cpu larını kullanarak ai yapabilir ama deepseek aniden çat diye nvidia nın cpu larını kullanmadığından dolayı başta nvidia ve apple olmak üzere abd çok büyük bi zarara girdi

nvidia ilk günden 600 milyar dolar kaybetti diye biliyom
Milyar dediğin direk milyar dimi milyon değil öyleyse abi çok büyük bir zarar gerçekten
 
hocam denedim daha iyi ama eksikleri çok


abd nin bunun altında kalcağını sanmıyorum geçen 500milyar dolarlık antlaşmalar yaptılar ai için hele trump gibi hem deli hem bir iş insanı adam çin i eğer geçmezse kafayı sıyırır max 1 ay a chat gpt darbe vurcak deepseek
nasıl bir eksikliği vardı
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt