CheatglobalMuavini
Gold Üye
- Katılım
- 22 Eyl 2025
- Mesajlar
- 344
- Beğeniler
- 53
Muhtemelen açtığın an, debugger açmasan bile false positive olucağı için kapanacak, çok fazla anlamsız fonksiyon var.Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
İncelerseniz sevinirim. Bir kısımı yapay zeka kullanılarak yapıldı.
@miarey inceler misiniz
Geliştirmeyi denemem için bir öneride bulunur musunuz? Şunu şunun yerine koy gibi.Muhtemelen açtığın an, debugger açmasan bile false positive olucağı için kapanacak, çok fazla anlamsız fonksiyon var.
Korumayı genellikle debugger algılamanın üzerine kurma; debuggeri açmadan programı kırmanın bin bir türlü yolu var. Asıl amacın, herhangi bir packer veya debugger gibi kontroller olmadan programını korumak olsun.Geliştirmeyi denemem için bir öneride bulunur musunuz? Şunu şunun yerine koy gibi.
Deneyeyim bakalım.Korumayı genellikle debugger algılamanın üzerine kurma; debuggeri açmadan programı kırmanın bin bir türlü yolu var. Asıl amacın, herhangi bir packer veya debugger gibi kontroller olmadan programını korumak olsun.
chatgpt lafını duyunca neşem yerine geliyor şahsen ben utanırdım şu konuyu açsamLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
İncelerseniz sevinirim. Bir kısımı yapay zeka kullanılarak yapıldı.
@miarey inceler misiniz
kodundaki tüm korumaları tek tek aşmaya çalışmak yerine, ValidateKey fonksiyonunun sonucunu kontrol eden o tek siktiriboktan koşullu komutu NOP'layarak hepsini birden devre dışı bırakabilirsin bu yüzden çöp.Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
İncelerseniz sevinirim. Bir kısımı yapay zeka kullanılarak yapıldı.
@miarey inceler misiniz
kodundaki tüm korumaları tek tek aşmaya çalışmak yerine, ValidateKey fonksiyonunun sonucunu kontrol eden o tek siktiriboktan koşullu komutu NOP'layarak hepsini birden devre dışı bırakabilirsin bu yüzden çöp.Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
İncelerseniz sevinirim. Bir kısımı yapay zeka kullanılarak yapıldı.
@miarey inceler misiniz
O yeni kodun da tam bir çöp, çünkü onlarca Mutate fonksiyonuyla yarattığın o sahte karmaşanın hepsi, main'deki o tek siktiriboktan if kontrolünü NOP'layınca patlıyor.
Bu dediklerinizi mi düzeltmem gerekli?kodundaki tüm korumaları tek tek aşmaya çalışmak yerine, ValidateKey fonksiyonunun sonucunu kontrol eden o tek siktiriboktan koşullu komutu NOP'layarak hepsini birden devre dışı bırakabilirsin bu yüzden çöp.
O yeni kodun da tam bir çöp, çünkü onlarca Mutate fonksiyonuyla yarattığın o sahte karmaşanın hepsi, main'deki o tek siktiriboktan if kontrolünü NOP'layınca patlıyor.