bende açılmıyor
bende açılmıyor
yorum kasıyorum diye bas bas bağırıyordiscordun açılmıyor diye konu niye açıyorsun kardeşim sıkıntılarım var diye konu açsaydın yardımcı olurduk
adam haklı amayorum kasıyorum diye bas bas bağırıyor
aynen seni kullanıyorum senin konun üzerinden mesaj kastım raporla kardeşimyorum kasıyorum diye bas bas bağırıyor
bende açılmıyor