data pub olursa

proxx0959

Master Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
1,364
Beğeniler
322
sa gençler başlıkta yazığım gibi datam public olursa max ne yaparlar yada ne olur ?
işi bilen analcılar yazabilirse sevinirim

datadan kastım tc vb
 
yayıldımı eğer korunmasını bilmezsen max * falan ararlar ihbar basarlar
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
sa gençler başlıkta yazığım gibi datam public olursa max ne yaparlar yada ne olur ?
işi bilen analcılar yazabilirse sevinirim

datadan kastım tc vb
Hayır olmayacak büyük ihtimalle infonu publamaya çalışan elemanlar -16, bişey yapamazlar akılları yok anca ebeveynlerini arar trollerler fake nodan başka bişey yok. SMS bomber yersin max en en yüksek ihtimal sahte ihbar falan yersin. Çokta takılcak şey değil hatta bilgilerini söylerlerse dalga geçip şantaj yapmaya çalışırlarsa taşşak geç. En iyisi o.
 
Hayır olmayacak büyük ihtimalle infonu publamaya çalışan elemanlar -16, bişey yapamazlar akılları yok anca ebeveynlerini arar trollerler fake nodan başka bişey yok. SMS bomber yersin max en en yüksek ihtimal sahte ihbar falan yersin. Çokta takılcak şey değil hatta bilgilerini söylerlerse dalga geçip şantaj yapmaya çalışırlarsa taşşak geç. En iyisi o.
geçen beni bi tane çocuk beni tehtid ediyordu datanı buldum falan fistan dedimki söyle şöle bişey attı

-mert özerbay
-konum esenyurt
-16.07.2008
-anne adı bla bla
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
geçen beni bi tane çocuk beni tehtid ediyordu datanı buldum falan fistan dedimki söyle şöle bişey attı

-mert özerbay
-konum esenyurt
-16.07.2008
-anne adı bla bla
e ben zaten biliyorum de :D
 
sa gençler başlıkta yazığım gibi datam public olursa max ne yaparlar yada ne olur ?
işi bilen analcılar yazabilirse sevinirim

datadan kastım tc vb
bisi olmaz gerizekalının biri kendi telinden aramıştı bulmustuk lavugu aglamıstı yaş 15 fln lavugun
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
la bu salak ben zamanında adımı mert özerbay koymuştum tarik özerbay falan vardı ppde buda gerçek sanmış mert özerbay diye panelden elalemin datasını çekmiş
ASLKNFAKŞLİSFGMİŞQWMPEQĞOÜ,EÖQWOĞÜDFASĞGKĞWQALĞÜPQWLEÜĞWEĞPASLĞPFQL,AWÜĞPELQWÜPĞLEQİLSAĞİP,ŞLÜ,PĞEQWPĞÜ,QÜOLPE
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt