csmacro hk.

258saltak

Gold Üye
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
301
Beğeniler
53
Yaş
29
Merhaba arkadaşlar faceit için csmacro sitesinden cs2 makrosu satın almayı düşünüyorum. Daha önce faceit için alan, kullanan oldu mu? memnun kaldı mı görüşlerini sunarsa sevinirim.
 
Selam hocam, ben bi dönem csmacro’dan makro alıp denemiştim Faceit’te, ama şöyle söyleyeyim: Faceit anticheat baya sağlam, anında yakalıyor çoğu şeyi. O yüzden uzun vadede kullanmak biraz riskli, ban yiyen çok oldu.

Kısa süreli kullanıp “bi şey olmadı” diyenler var ama bu iş biraz şans işi hocam. Bi yandan da Faceit’te rep kaybedince geri dönüşü zor, hesabın değerliyse iyi düşün derim.

Yani hocam, çalışan kısmı var ama “güvenli mi?” dersen, ben kefil olamam açıkçası.
 
Selam hocam, ben bi dönem csmacro’dan makro alıp denemiştim Faceit’te, ama şöyle söyleyeyim: Faceit anticheat baya sağlam, anında yakalıyor çoğu şeyi. O yüzden uzun vadede kullanmak biraz riskli, ban yiyen çok oldu.

Kısa süreli kullanıp “bi şey olmadı” diyenler var ama bu iş biraz şans işi hocam. Bi yandan da Faceit’te rep kaybedince geri dönüşü zor, hesabın değerliyse iyi düşün derim.

Yani hocam, çalışan kısmı var ama “güvenli mi?” dersen, ben kefil olamam açıkçası.
şuan güncel arduino falan öneriyorlar galiba kendi sitelerinde öyle yazmışlar ama main hesapta acmalik bir şey arıyorum dma+fuser+firmware almayı düşünüyorum ama şuan maddi olarak sıkışığım ancak 2 ay sonra falan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt