Selam hocam, ben bi dönem csmacro’dan makro alıp denemiştim Faceit’te, ama şöyle söyleyeyim: Faceit anticheat baya sağlam, anında yakalıyor çoğu şeyi. O yüzden uzun vadede kullanmak biraz riskli, ban yiyen çok oldu.
Kısa süreli kullanıp “bi şey olmadı” diyenler var ama bu iş biraz şans işi hocam. Bi yandan da Faceit’te rep kaybedince geri dönüşü zor, hesabın değerliyse iyi düşün derim.
Yani hocam, çalışan kısmı var ama “güvenli mi?” dersen, ben kefil olamam açıkçası.