GRRPPAAOOWW
Bronz Üye
- Katılım
- 21 Nis 2024
- Mesajlar
- 39
- Beğeniler
- 3
CShieldke BYPASSKE POMPAKE
kendim buldum kanks nereye pub oluyoda satıyorum1 tane exploit pub oldu diye herşeyi satmayın be kardeşim
kendim buldum kanks nereye pub oluyoda satıyorumsatsam hakkımdır ama satıyorum diye birşey yazmıyor bu konuda ?
ISH ye bu eli öptürüp gelicemrange
aynı performansını cshield ve rascal içinde beklerim![]()

ISH kimISH ye bu eli öptürüp gelicem![]()
ne demek kim olm yazıyor ya kim diye soruyor birtdeISH kim![]()