Çalışmıyor CS2 Voidware External

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zapkinus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
maalesef hocam offsetlerde bir sorun var güncel offsetlerde hata veriyor. Oyun Tekrar Güncelleme alınca yine deniyeceğim eğer olmassa da yapacak bir şey yok.
sonun da çalışmıyor tagı :D
 
# Bilgilendirme
Son Offset Güncellemesinden Sonra da Hata Geçmedi, Bu Yüzden Hileyi Artık Güncelleyemeyeceğim. Konunun İlk Satırında Sourceyi Bulabilirsiniz, Güncellemek İsteyenler Güncelleyip Paylaşabilir. İyi Forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt