2 ay öncede böyleydi bilerek yapıyorlar ban ware yeme ihtimalinin var topluca yapmayın önermemşuanda vac kapalı olduğu için kimse banlanmıyor ne zaman açılır bilmiyorum maçlar rage oynanabiliyor aa açmayı denemedim memesense ile full rage şekilde oynuyorum
memesense semi rage oynanıyor aw af açık oynadım 3 5 maç nl nin biri vac yedirtti ama onu bilmiyorumEminmisin Ona Gore Girecegim
benimde pek güvenesim gelmediDerin sulara çekiyorlar sizi o rage oynadım ban yemedim diyenlerle 1 hafta sonra görüşürüzyılların vac taktiği