Çalışıyor CS2 Internal Esp + Aim Cheat

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zapkinus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zapkinus

"Aranmayan Kayıp"
Efsane Üye
Katılım
5 Eki 2024
Mesajlar
2,941
Beğeniler
1,132
Yaş
15
İletişim
Hileyi Denedim Esp Güzel Çalışıyor Ama Aimbotta Sorun var (Draw Fov ile hilenin kitlendiği fovun alakası yok Smooth Çalışmıyor ve Kitlenince bende Crash veriyor)
8aumuvv.png


STATUS: WORKING 01.06.2025

===Kullanım===
CS2 yi Açın
Dosyadaki cheeatglobal.bat dosyasını NORMAL olarak çalıştırın ve gelen yönetici izinlerini onaylayın
Insert ile Menüyü açıp kapatabilirsiniz (Aim Key: Shift)

Yapamayanlar İçin Video


( / )

Hile Benim değildir sadece menüdeki yazıları değiştirdim
Sourceyi İsteyene DM den atarım
 
Son düzenleme:
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Hileyi Denedim Esp Güzel Çalışıyor Ama Aimbotta Sorun var (Draw Fov ile hilenin kitlendiği fovun alakası yok Smooth Çalışmıyor ve Kitlenince bende Crash veriyor)
8aumuvv.png


===Kullanım===
cs2.rar dosyasını MASAÜSTÜNDE çıkartın
CS2 yi Açın
Dosyadaki inj.bat dosyasını NORMAL olarak çalıştırın ve gelen yönetici izinlerini onaylayın
Insert ile Menüyü açıp kapatabilirsiniz (Aim Key: Shift)

Yapamayanlar İçin Video


( / )

Hile Benim değildir sadece menüdeki yazıları değiştirdim
Sourceyi İsteyene DM den atarım

galiba yanlış yer
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Hileyi Denedim Esp Güzel Çalışıyor Ama Aimbotta Sorun var (Draw Fov ile hilenin kitlendiği fovun alakası yok Smooth Çalışmıyor ve Kitlenince bende Crash veriyor)
8aumuvv.png


===Kullanım===
cs2.rar dosyasını MASAÜSTÜNDE çıkartın
CS2 yi Açın
Dosyadaki inj.bat dosyasını NORMAL olarak çalıştırın ve gelen yönetici izinlerini onaylayın
Insert ile Menüyü açıp kapatabilirsiniz (Aim Key: Shift)

Yapamayanlar İçin Video


( / )

Hile Benim değildir sadece menüdeki yazıları değiştirdim
Sourceyi İsteyene DM den atarım

bana atarmisin srcyi
 
Hileyi Denedim Esp Güzel Çalışıyor Ama Aimbotta Sorun var (Draw Fov ile hilenin kitlendiği fovun alakası yok Smooth Çalışmıyor ve Kitlenince bende Crash veriyor)
8aumuvv.png


===Kullanım===
cs2.rar dosyasını MASAÜSTÜNDE çıkartın
CS2 yi Açın
Dosyadaki inj.bat dosyasını NORMAL olarak çalıştırın ve gelen yönetici izinlerini onaylayın
Insert ile Menüyü açıp kapatabilirsiniz (Aim Key: Shift)

Yapamayanlar İçin Video


( / )

Hile Benim değildir sadece menüdeki yazıları değiştirdim
Sourceyi İsteyene DM den atarım

srcyi atarmısın
 
Shift basınca oyundan atıyor
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt