- Katılım
- 5 Eki 2024
- Mesajlar
- 2,941
- Beğeniler
- 1,132
- Yaş
- 15
- İletişim

Hileyi Denedim Esp Güzel Çalışıyor Ama Aimbotta Sorun var (Draw Fov ile hilenin kitlendiği fovun alakası yok Smooth Çalışmıyor ve Kitlenince bende Crash veriyor)
STATUS: WORKING 01.06.2025
===Kullanım===
CS2 yi Açın
Dosyadaki cheeatglobal.bat dosyasını NORMAL olarak çalıştırın ve gelen yönetici izinlerini onaylayın
Insert ile Menüyü açıp kapatabilirsiniz (Aim Key: Shift)
Yapamayanlar İçin Video
(
Hile Benim değildir sadece menüdeki yazıları değiştirdim
Sourceyi İsteyene DM den atarım
STATUS: WORKING 01.06.2025
===Kullanım===
CS2 yi Açın
Dosyadaki cheeatglobal.bat dosyasını NORMAL olarak çalıştırın ve gelen yönetici izinlerini onaylayın
Insert ile Menüyü açıp kapatabilirsiniz (Aim Key: Shift)
Yapamayanlar İçin Video
(
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
/
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
)Hile Benim değildir sadece menüdeki yazıları değiştirdim
Sourceyi İsteyene DM den atarım
Son düzenleme: