onetap mi kaldı kralhvh şu an cok sıkıntılı düzgün çalışan hile yok denecek kadar az Onetap bile eskisi gibi değil sağlam bir setup baya pahalıya patlar
Maalesef,kalmadı işteonetap mi kaldı kral
neverlose falan kötümüMaalesef,kalmadı işte![]()
kral şimdi baktımda 2.6 nle ye falan cfgler güzele benziyo alınır mıneverlose yada fatality al configleri bedava kullan.
fatal veya skeet al keyfine bakhangi hileyi almalıyım cfg+script vb bana kaça patlar deneyimim var cs2 de hvh baya değişmiş ama