- Katılım
- 31 May 2020
- Mesajlar
- 5,407
- Beğeniler
- 2,455
- Yaş
- 25
s1tenin posu 2d olması lazım telefona kod gelmemesi lazım niye diye soracaklara telefon uçak modundan çıkmıyor haliyle telefona hiçbir şekilde kod-mesaj gelmiyor
kendi kartımla alıcam civciv mivciv değil
hile sitesi önerilerinizi bekliyorum
kendi kartımla alıcam civciv mivciv değil
hile sitesi önerilerinizi bekliyorum