calcocatri
Gold Üye
- Katılım
- 18 Mar 2024
- Mesajlar
- 360
- Beğeniler
- 51
Prime hesapta acacam cok ucamam fiyat olarak öneri varmı
benim yazılım 350 tl ve kernel bir yazılım istersen göz atabilirsinPrime hesapta acacam cok ucamam fiyat olarak öneri varmı
Oyun içi görsel atarmisinbenim yazılım 350 tl ve kernel bir yazılım istersen göz atabilirsin
tabi discord gel dc : frezzyterr0rOyun içi görsel atarmisin
Gördüm satış konusunda chams yokmutabi discord gel dc : frezzyterr0r
internal yazılımda var fakat ben main hesaplarında açaacak kişiler için internali önermiyorumGördüm satış konusunda chams yokmu
Tamam senin yazılımı alirim büyük ihtimal fiyatta uygunmus tam ekran 4:3 de calisirmi?internal yazılımda var fakat ben main hesaplarında açaacak kişiler için internali önermiyorum
evetTamam senin yazılımı alirim büyük ihtimal fiyatta uygunmus tam ekran 4:3 de calisirmi?
Özelden yazacam kanki alacağım zaman
discord adresimi iletdim aktif olmazsam ordan da yazabilirinÖzelden yazacam kanki alacağım zaman