katılıyorum ben free hile açtım 2. roundda ban yedim legit oynamama rağmenSakın cs2de hile açma çok tehlikeli direk ban yersin
Beyler cs2 de hile durumları valo gibi mi valo da spoof cart curt bi turlu tutmuyo cs 2 de kullancam saglam hıle satan varmı ve ban yıyınce ne yapıyorum spoof falan mı yıne
cs de de kolorbot mu kralimimza kısmımda bulunan iletişim adresinden iletişime geçebilirsin