CS2 Hile

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan werpycxn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

werpycxn

🇹🇷
Master Üye
Katılım
9 Şub 2023
Mesajlar
1,709
Beğeniler
807
İletişim
CS2 için güzel bir hile arıyorum semi-rage olucak şekilde ve FACEIT'de açabileceğim bir hile önerisi istiyorum.
 
faceitte çalışmıyo ama fata öneririm
 
CS2 için güzel bir hile arıyorum semi-rage olucak şekilde ve FACEIT'de açabileceğim bir hile önerisi istiyorum.
eğer yüksek güvenlikli hile arıyorsan phantom overlay önerebilirim skinchanger veya güzel bir menüsü yok ama ban yemezsin dma versiyonları vardı sanırım onla faceit girebilirsin.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt