UNdetekarkadaşlarla vs atarken özel oyunda kullansam hileler banlatırmı ayrıca sadece özel oyunda kullanacağım banlatmayan ücretsiz bir cs2 hilesi var mı
Bunu ne zaman yapıyor olduğun çok önemli, son bir yılda detection rate astronomik sayılara fırladı.ben seckin alıp ücretsiz hile ile 20k elo kastıgımı biliyorum bir şey olmaz
sadece wallhack mi açıyosunben seckin alıp ücretsiz hile ile 20k elo kastıgımı biliyorum bir şey olmaz
yes legit game play oynuyorum takımdakilerden şu ana kadar toplasam 1-2 kere hileci dediklerini duymuşumdursadece wallhack mi açıyosun
vac sistemi gelişti eskisi kadar kötü değil artık rage oynuyanlar direkt mac içinde banlanıyor ama legit oynayarak hayla yüksek elolarda oynamak mümkün mesela benim gibiBunu ne zaman yapıyor olduğun çok önemli, son bir yılda detection rate astronomik sayılara fırladı.
Sharkhack ile skinchanger radar ile Primer değil rekabetci modunda Rank kasılır mi yada memesenseyes legit game play oynuyorum takımdakilerden şu ana kadar toplasam 1-2 kere hileci dediklerini duymuşumdur
vac sistemi gelişti eskisi kadar kötü değil artık rage oynuyanlar direkt mac içinde banlanıyor ama legit oynayarak hayla yüksek elolarda oynamak mümkün mesela benim gibi
shark ve skin önermem ama memesense ile only esp yaparak rank kasabilirsinSharkhack ile skinchanger radar ile Primer değil rekabetci modunda Rank kasılır mi yada memesense
Sadece esp kullanacaksa external kullansın, internal kullanmasına gerek yok.shark ve skin önermem ama memesense ile only esp yaparak rank kasabilirsin
shark ve skin sıkıntı diye öyle yazmıştım bir ara rat olayı falan vardıSadece esp kullanacaksa external kullansın, internal kullanmasına gerek yok.