30 dk giremden beklemen lazım d iye b iliyorumBeyler propublic sunucularına girerken oyun sunucusuna baglanılamadı hatası alıyorum internetteki cogu seyi denedim steam sil yükle yaptım dns degistirdim internet tak cıkar reset attım ama cs silmeye üşeniyorum varmı bilgisi olan
nasıl yani30 dk giremden beklemen lazım d iye b iliyorum
İnterneti formatlaBeyler propublic sunucularına girerken oyun sunucusuna baglanılamadı hatası alıyorum internetteki cogu seyi denedim steam sil yükle yaptım dns degistirdim internet tak cıkar reset attım ama cs silmeye üşeniyorum varmı bilgisi olan
resetledim zatenİnterneti formatla
nasoıl olum cs2 ye girmedenmi30 dk giremden beklemen lazım d iye b iliyorum
EVTnasoıl olum cs2 ye girmedenmi
cs2 afk bıraksak olmuyomu
olmuyodu bendecs2 afk bıraksak olmuyomu
denedim yine olmadıolmuyodu bende
steami offline moda alabilirsin