CS2 Aimware Crâcked

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zapkinus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zapkinus

"Aranmayan Kayıp"
Efsane Üye
Katılım
5 Eki 2024
Mesajlar
2,941
Beğeniler
1,132
Yaş
15
İletişim
Crâck Bana Ait Değil O Yüzden Rat Olup Olmadığını Bilmiyorum
Yönetici Onayı Olmadan Kullanmayın

MEDIA


-Kullanım-
1. Extreme Injector (Veya Güvendiğiniz herhangi bir Injector) ile aimware.dll dosyasını "cs2.exe" ye Manuel Map/Null Olarak Injectleyin.
 
RAT - C:\Windows\System32\RuntimeBroker.exe -Embedding
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt