A akbaba58 Yeni Üye Katılım 10 Haz 2020 Mesajlar 7 Beğeniler 0 5 Eyl 2020 #1 Hileyi açıyorum Oyuna giriyorum konsolu açıyorum.F2 ye basınca Control.exe hatası alıyorum.