Açmassan bir sey olmazBeyler pcde nixware var ve faceit girsem acmadan yinede faceit algılarmı?
Boş boş yorum kasma laÇok iyi hile
son yorum kasıcıÇok iyi hile
EOKQWOEPQKEPOKEPOK az daha kas kardesimÇok iyi hile
acaba ne zaman ban yıcek...EOKQWOEPQKEPOKEPOK az daha kas kardesim
max 15 dk diyorumacaba ne zaman ban yıcek...
5dk ya yermax 15 dk diyorum