- Katılım
- 16 Şub 2024
- Mesajlar
- 1,550
- Beğeniler
- 960
BEYLER BU AİMBOT NASIL AÇILIYOR DELİ OLDUM A AÇIYORUM ÇALIŞMIYOR BİDE YARDIM EDERMİSİNİZ
AimStar güncellendi !BEYLER BU AİMBOT NASIL AÇILIYOR DELİ OLDUM A AÇIYORUM ÇALIŞMIYOR BİDE YARDIM EDERMİSİNİZ
aga ben dün hiç bir şeye basmadan ne güzel oynuyodum yawwAimbotu kullanacağın zaman atadığın tuşa basılı tutmalısın
Hold toggle olarak iki modu var onu değiştirmişsindir ve aimstara güncelleme geldi yeni sürümü deneaga ben dün hiç bir şeye basmadan ne güzel oynuyodum yaww
kardeşim güncellendi diyorum size hala diyorsun ki toggleHold toggle olarak iki modu var onu değiştirmişsindir ve aimstara güncelleme geldi yeni sürümü dene
aga zaten son sürümü kullanıyorum 4.3.9 değilmikardeşim güncellendi diyorum size hala diyorsun ki toggle
hojam burayı böyle yapıyorum çalışmirHold toggle olarak iki modu var onu değiştirmişsindir ve aimstara güncelleme geldi yeni sürümü dene
değil güncellendiaga zaten son sürümü kullanıyorum 4.3.9 değilmi
hojam burayı böyle yapıyorum çalışmir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir