CS 2 XPBOT

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan NOTFLY
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
tedon var
 
Ben görmedim hiç. Bu hafta exsense'e geliyor. exsensical.win takip edebilirsin.
NOT: Panel değil deadmatch bot.
 
GXP de varda o cikarmadi ne guzel craki vardi kasiyodum😁
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt