evet laze kullanıyordum oda fixlenmiş ama iyi o0ldu birazhooklamalar fix yemiş, kenta, infinity, noise+ ve daha birsuru client çalışmıyor ne düşünüyorsunuz?
adama rapor atacagım sırada bi baktım ban yemıs şu destege kotu dıyorlar bıde la qweseninki de atıyo olabilir
minuterise dahil bütün opengl hileler fix sanırım. mirza adına üzüldüm artık rename atamazhooklamalar fix yemiş, kenta, infinity, noise+ ve daha birsuru client çalışmıyor ne düşünüyorsunuz?
çalışsa ne olur solaris gibi 5dkya banlatıyorsymetricks haalen çalışıyor ama laze fix
ben raporladim cunkuadama rapor atacagım sırada bi baktım ban yemıs şu destege kotu dıyorlar bıde la qwe