birşeyin birşeyi değil sadece auth test (benim değil) zorbu neyin neysi
knk bilmiyorum sahibe bi sorucam ama galiba doğru tebrik ederimOlmuşmu knk
![]()
Bilmiyorum serverside tarafı fln varmı bakmadım ama bu şekilde kolay geçilir.bu arada kolaymıydı hocam
çok komplike birşey değil serverside tarafı yoktur heralde tekrardan tebrik ederimBilmiyorum serverside tarafı fln varmı bakmadım ama bu şekilde kolay geçilir.