Kanka daha yeni RE öğreniyorum da bu patch atmak ne , nasıl oluyordw:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
görev: Keyi bulmak & Patch atmak.
Patch atmak dediğin şey kısaca programın kodunu değiştirip davranışını değiştirmek program derlendiğinde assembly talimatlarına dönüşüyor sen de o talimatlardan birini başka bişeyle değiştiriyon ya da nop layıp etkisiz bırakıyon en klasik örnek bi jump u (JE JNE falan) değiştirmek mesela. genelde x64dbg gibi debuggerla ya da hex editorle yapılıyo talimatı buluyon baytı değiştirip kaydediyon o kadar . Ögrenmek icin bence crackmes.one veya picoCTF tam bunun icin var oralarda bu kavramlari daha rahat ögrenebilirsin kolay levellerden basla jump mantığını registerları falan orda oturtursun. Birazcık assembly temeli çalışırsan (registerlar jumplar stack) debuggerda olanlar bi anda mantıklı gelmeye başlıyor.Kanka daha yeni RE öğreniyorum da bu patch atmak ne , nasıl oluyor
neden anti-vm ekledin kidw:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
görev: Keyi bulmak & Patch atmak.
kodunu değiştiriyorsun gibi birşeyKanka daha yeni RE öğreniyorum da bu patch atmak ne , nasıl oluyor
Anladım. Şuan öğrenmek için opus 4.8 bana crackme yapıyor rehber olarak da anlatıyor az çokPatch atmak dediğin şey kısaca programın kodunu değiştirip davranışını değiştirmek program derlendiğinde assembly talimatlarına dönüşüyor sen de o talimatlardan birini başka bişeyle değiştiriyon ya da nop layıp etkisiz bırakıyon en klasik örnek bi jump u (JE JNE falan) değiştirmek mesela. genelde x64dbg gibi debuggerla ya da hex editorle yapılıyo talimatı buluyon baytı değiştirip kaydediyon o kadar . Ögrenmek icin bence crackmes.one veya picoCTF tam bunun icin var oralarda bu kavramlari daha rahat ögrenebilirsin kolay levellerden basla jump mantığını registerları falan orda oturtursun. Birazcık assembly temeli çalışırsan (registerlar jumplar stack) debuggerda olanlar bi anda mantıklı gelmeye başlıyor.
herzaman opus yanında olacak ai yapsın sen izle böyle devam etAnladım. Şuan öğrenmek için opus 4.8 bana crackme yapıyor rehber olarak da anlatıyor az çok
sxtan banlıyken paylaşmayın şöyle şeyler üzülüyo adam yapay zeka üyeliği boşa gitti zatendw:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
görev: Keyi bulmak & Patch atmak.
İzlediğim birşey yokherzaman opus yanında olacak ai yapsın sen izle böyle devam et