Crâck me medium

ahmet121315

Diamond Üye
Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
543
Beğeniler
70
Exeyi eger kırarkene 3 defa algılanırsanız exe açılmaz debugger vs tabi onuda kaldırmanın bi yolu var

eğer başarılı iseniz succes yazısı alırsınz

dw:

vt:
 
Son düzenleme:
image.png


 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt