bro ur right this dickhead signs 2013 shenzen and says its newand + the CERT is blacklisted / revoked / usable with SC START so why share your usless shit Worm's Head ?
bro ur right this dickhead signs 2013 shenzen and says its newand + the CERT is blacklisted / revoked / usable with SC START so why share your usless shit Worm's Head ?
with ur DSE Bypass Detect Yes LOL continue continue .sc
I can't sign with start, I sign with signtool. Can you please remove the location?
rapor tusunu foruma oylesine eklediler zaten
yeni demedimki la driverabro ur right this dickhead signs 2013 shenzen and says its new
kanka adam haklı neyiyle ilgilenicekler 2013 sign basıp yeni diyosun anlamicaz mı sence yeni gördüm yorumunu adamın 2013ten kalma demesine 2013ten kalma değil demişsin
bakmıyorlar ki amkrapor tusunu foruma oylesine eklediler zaten
yeni demedim amkkanka adam haklı neyiyle ilgilenicekler 2013 sign basıp yeni diyosun anlamicaz mı sence
la gelipde beni neden sevmiyorsunuz deme sonra aq adam sana anlatmaya çalışıyor bu cert public diye sen hala yok şöyle yok böyle diyip üste çıkmaya çalışıyorsun eğer buna para verdiysende geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum sanasc
start ile yapmıyom ki signtool la imzalıyorum lütfen konumdan çıkar mısın
.benim driverım 2013 den kalma? git yorumunu başka yerde kas