ÇOK AMA ÇOK ACİL YARDIM

HTS

_1kez
Efsane Üye
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,473
Beğeniler
333
HATAYI ÇÖZDÜM Vector4 e
bool clipCoords = true;
yapmam gerekiyormuş özür dilerim


arkadaşlar c++ imgui ile csgo hilesi yaptım tam DirectX Box Esp yaparken 1 tane hata alıyorum hata şöyle
Önem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu
Hata C4700 başlatılmamış yerel değişken 'clipCoords' kullanıldı ImGui DirectX 9 Kiero Hook 2 C:\Users\smtoz\Desktop\ImGui-DirectX-9-Kiero-Hook-master\ImGui DirectX 9 Kiero Hook 2\main.cpp 146

kodlarda şöyle
C++:
struct Vector4
{
    float x, y, z, w;
};

C++:
bool WorldToScreen(Vec3 pos, Vector2& screen, float matrix[16], int width, int height)
{
    Vector4 clipCoords;
    clipCoords.x = pos.x * matrix[0] + pos.y * matrix[1] + pos.z * matrix[2] + matrix[3];
    clipCoords.y = pos.x * matrix[0] + pos.y * matrix[5] + pos.z * matrix[6] + matrix[7];
    clipCoords.z = pos.x * matrix[0] + pos.y * matrix[9] + pos.z * matrix[10] + matrix[11];
    clipCoords.x = pos.x * matrix[12] + pos.y * matrix[13] + pos.z * matrix[14] + matrix[15];

    if (clipCoords.w < 0.1f)
    {
        return false;
    }

    Vec3 NDC;
    NDC.x = clipCoords.x / clipCoords.w;
    NDC.y = clipCoords.x / clipCoords.w;
    NDC.z = clipCoords.y / clipCoords.w;

    screen.x = (width / 2 * NDC.x) + (NDC.x + width / 2);
    screen.y = (height / 2 * NDC.y) + (NDC.y + height / 2);
}
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt