yepturkish
Master Üye
- Katılım
- 26 Ağu 2022
- Mesajlar
- 1,578
- Beğeniler
- 437
- Yaş
- 24
- İletişim

Beyler bu çikolata nasıl kaliteli bişey mi işten verdiler
Buraya varya kafamı sokarım aq şeker komasına girene kadar yerimBeyler bu çikolata nasıl kaliteli bişey mi işten verdiler
![]()
![]()
adres ver 3 tır 2 araba geliyoruzBeyler bu çikolata nasıl kaliteli bişey mi işten verdiler
![]()
![]()
olum 2 velet yese biter lan bunlaradres ver 3 tır 2 araba geliyoruz
yedim de drajeleri beğenmedim ya ortadaki sütlü olanlar en iyisi bana göre, bitter de sevmiyorum.markayı biliyordum kutu içeriği dizaynı kaliteli gözüküyor afiyet bal şeker olsun soldaki drajeler çok güzel oluyor
afiyet olsunBeyler bu çikolata nasıl kaliteli bişey mi işten verdiler
![]()
![]()