Çikolata

yepturkish

Master Üye
Katılım
26 Ağu 2022
Mesajlar
1,578
Beğeniler
437
Yaş
24
İletişim
Beyler bu çikolata nasıl kaliteli bişey mi işten verdiler

cVKK2dF.jpeg

T8PUyoa.jpeg
 
markayı biliyordum kutu içeriği dizaynı kaliteli gözüküyor afiyet bal şeker olsun soldaki drajeler çok güzel oluyor
 
markayı biliyordum kutu içeriği dizaynı kaliteli gözüküyor afiyet bal şeker olsun soldaki drajeler çok güzel oluyor
yedim de drajeleri beğenmedim ya ortadaki sütlü olanlar en iyisi bana göre, bitter de sevmiyorum.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt