Çift ekran

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan rayz49
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

rayz49

Platinum Üye
Katılım
20 Kas 2021
Mesajlar
236
Beğeniler
27
Arkadaşlar Gigabyte GTX 1650 ekran kartım var bu ekran kartında hdmı + dvi olarak çift ekran kullanacağım fakat dvı ile kullandığım ekrana görüntü gelmiyor monitörü ayrı takıyorum görüntü geliyor dvı kablosunu başka yerde takıyorum çalışıyor yapmam gereken bı ayar falan mı var ?
 
Arkadaşlar Gigabyte GTX 1650 ekran kartım var bu ekran kartında hdmı + dvi olarak çift ekran kullanacağım fakat dvı ile kullandığım ekrana görüntü gelmiyor monitörü ayrı takıyorum görüntü geliyor dvı kablosunu başka yerde takıyorum çalışıyor yapmam gereken bı ayar falan mı var ?
DVI-SUB sa 1650 de DVI-SUB çıkışı yok. DVI-V yada DVI-D olması gerekiyor.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt