Arıyorum Chessbot lazım

tatlispanpa

Efsane Üye
Ticaret Puanı:
  0 / 0
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
3,625
Beğeniler
1,300
Yaş
18
lütfen chess-bot.com'u önermeyin botları rezalet. demo versiyonunu kullandım ve 1560 elodayım çok kaybettim (eğer çok bu botla çok elo kasan varsa ayarlarını verenbilirse iyi olur). iyi bir chessbot lazım


"satrançtada hile yapma" gibi yorumlar atmayın hesap kasıp satıyorum.
 
lütfen chess-bot.com'u önermeyin botları rezalet. demo versiyonunu kullandım ve 1560 elodayım çok kaybettim (eğer çok bu botla çok elo kasan varsa ayarlarını verenbilirse iyi olur). iyi bir chessbot lazım


"satrançtada hile yapma" gibi yorumlar atmayın hesap kasıp satıyorum.
chessbot Crâck vardı bende baya iyi çalışıyodu da nerde bilmiyorum internette ararsan belki bulursun
 
otomasyona bağlamak gibi bir derdin yoksa chess-bot.com'un programı yerine next move calculatorunu kullan hesaplama saniyessini karsılasma suresıne gore ayarla ornegın 5+3 girersin 5 saniye düşünme verirsin hatasız bir şekilde yenersin macı ben oyle yapıyodum ama yan monıtorun falan varsa yakalanma oranın duser tek monıtorda ban yıyebılır hesap
 
githubda küçük bir araştırmayla bulabilrsiniz
 
2. bir monitörüm yok ve lichess böyle şeylerde direkt banlıyor diye biliyorum
he lichess mi kascan lichessde hic ban yemedım su ana kadar chessscomda 1 kere yedım chesscom daha sıkıntılı o konularda

2. monitore bile gerek yok yan yana esist boyutta 2 tane ac biri gizli sekmeden next move calculator bi tane lichess ekranı oyle oyle yaparssın ıt gıbı kasılıyo oyle elo
 
lichess turnuva girince ban atıyor
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt