tatlispanpa
Efsane Üye
- Ticaret Puanı: 0 / 0
- Katılım
- 19 Mar 2024
- Mesajlar
- 3,625
- Beğeniler
- 1,300
- Yaş
- 18
lütfen chess-bot.com'u önermeyin botları rezalet. demo versiyonunu kullandım ve 1560 elodayım çok kaybettim (eğer çok bu botla çok elo kasan varsa ayarlarını verenbilirse iyi olur). iyi bir chessbot lazım
"satrançtada hile yapma" gibi yorumlar atmayın hesap kasıp satıyorum.
"satrançtada hile yapma" gibi yorumlar atmayın hesap kasıp satıyorum.