Chess.com Reqs Script

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Reqs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Reqs

Master Üye
Katılım
19 Ara 2024
Mesajlar
1,061
Beğeniler
311
Tempermonkey üzerinden çalışmaktadır.
0-3200 Elo arasında çalısmaktadır
RAGE ATARSANIZ KURŞUUN DA MİNİMUM 2200-2300 ELOYA KADAR DAYANMAKTADIR
KULLANIŞI BASİTTİR

Firefox isimli tarayıc üzerinden açmanız önerilir!
TemperMonkey Eklentisi:
Chess.com Script:
Kurulumu basittir TamperMonkey'den yeni betik oluştur diyip Reqs Cg Chess.com.txt adlı dosyanın içindeki kodu kopyalayıp yapıştırın.
Daha sonra Control+S ile kaydedin.
Chess.com'a gelin ve hileniz hazır.



image.png

image.png
 
zamanında bunun gibi başkası paylaşmıştı diye hatırlıyorum kendini belli hayvanlar olarak seçiyordun örneğin kaplunbaga secince cok yavas ve insan gibi oynuyordu
 
Konuyu yanlıs yere açmıs olabilirim kusura bakmayın

zamanında bunun gibi başkası paylaşmıştı diye hatırlıyorum kendini belli hayvanlar olarak seçiyordun örneğin kaplunbaga secince cok yavas ve insan gibi oynuyordu
Güncel olarak bunu kullanıyorum ve paylasmak istedim. Değerli yorumun için tesekkürler:yeslove:
 
şimdi kıza hava atabilirim e.s
 
lan oğlum chess de bile hile açacaksanız oynamayın daha iyi ne zevki var
 
Telde çalışır mı
telefonda tempermonkey eklenmiyor kendi eklentilerimi test etmek için denemiştim fakat kivi browseri önerdi bana onu indirdim ondada chrome eklentilerini düzeltip geliştirici seceneklerini acamıyordun kısaca telefonda olmuyor.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt