Virüs korumasını kapattınmı ?cheatui yi yonetici olarak aciyorum fakat tepki yok yardım edebilir misiniz? framework 3.5 4.8 yükledim
formattan sonra oldu
evet kapattım hatta windows defender kapatma uygulamasıyla da denedimVirüs korumasını kapattınmı ?
All in One Runtimes indirmeyi denecheatui yi yonetici olarak aciyorum fakat tepki yok yardım edebilir misiniz? framework 3.5 4.8 yükledim
formattan sonra oldu
olmadıAll in One Runtimes indirmeyi dene
Windows Sürümün Nedir bir de önceden calisiyormuyduolmadıhala aynı tepki yok
evet evet format attım aynı sürüm oncekiyle fakat su anda tık yok neden bilmiyorumWindows Sürümün Nedir bir de önceden calisiyormuydu