Sol üsttekini kullanıyorumBabysharp'dan bahsediyorsan güncelleniyor yazıyor ben de kullanamıyorum.
Adamsın çok teşekkür ederimensoul sharp da dodge açmak için k ye basman yeterli L basarsan çalışan scriptleri gösterir L ardından shift de basarsan ek menü açar
senlik bir şey sadece kanka bizde öle bir durum yok şuanarkadaşlar bendede foybot lisans hatası veriyor sizdede öyle mi?