Merhabalar hayırlı tattiller beyler ben cheatglobal kullandım ve hosts dosyamdaki izinleri değiştirmiş beni kısıtlamış
şimdi güvenli modda dahi izin ayarlamaya çalıştığımda işe yaramıyor hosts dosyasını tek seferliğine silmekte bir işe yaramıyor çünkü onu read&write yapmam gerekiyor
cmd ve powershell ile sahiplik kodlarıda işe yaramıyor
hatta ana sorun silmeyi denediğimde kendi kullanıcı adımı söyleyip ondan izin alın diyor cheatglobal en azından bir script yazsanız kendi kodunuzu eski haline çevirecek şekilde mağduriyetimizi giderseniz çok memnun oluruz
şimdi güvenli modda dahi izin ayarlamaya çalıştığımda işe yaramıyor hosts dosyasını tek seferliğine silmekte bir işe yaramıyor çünkü onu read&write yapmam gerekiyor
cmd ve powershell ile sahiplik kodlarıda işe yaramıyor
hatta ana sorun silmeyi denediğimde kendi kullanıcı adımı söyleyip ondan izin alın diyor cheatglobal en azından bir script yazsanız kendi kodunuzu eski haline çevirecek şekilde mağduriyetimizi giderseniz çok memnun oluruz