Mirza1337
Platinum Üye
- Katılım
- 26 Mar 2025
- Mesajlar
- 226
- Beğeniler
- 52
- İletişim

Bu konuyu okurken @L3G ve @cukurkopek 'in son derece adil olması rica olunur
0 trollükle ciddi bir şekilde bir konu açtım ve amacım hile açarkenki kudurttuğunuz insanlarin video kayıtlarını atmanızdı
işte konu:
https://cheatglobal.com/konu/sanaldaki-komik-videolar.73649/
Bu konuyu kapatmanız için bir sebep yok, eğer bu kapatılabiliyorsa ben size daha fazla konu söyleyeyim onlarıda kapatın
Mesela bu konu:
Kardeşim benim açtığım konu kapatılıyorsa, BU ELVEDA KONUSU NEDEN NEDEN KAPATILMIYOR
@NOLYRIC Biz senin ailen, kuzenin miyiz e be güzel kardeşim bizene senin askerlik hayatından git askere mi gidiyosun cehenneme mi gidiyosun biz ne yapalım? (normalde tabikide sana destek olabiliriz ama benim konum gereksiz kapatıldığı için bu tavırı takınıyorum)
Geçelim başka bir konuya:
E BE AKLINA SELAMÜN ALEYKÜM DEDİĞİMİN ÇOCUĞU, BİZ VANGUARDDA MI ÇALIŞIYORUZ DA SENİN BANININ KALKIP KALKMADIĞINI BİLELİM
ULAN ADAM YEDİĞİ BANIN SEBEBİNİ BİLE YAZMAMIŞ BAK SAÇIMI BAŞIMI YOLUCAM ŞİMDİ KRİZ GEÇİRİYORUM
VALORANTA 2 CLİCK ATIP AÇIP BAKMAN ŞU KONUYU AÇMAKTAN DAHA KISA SÜRERDİ
geçelim diğer bi konuya:
ŞUAN HİÇ BİR ŞEY DÜŞÜNMEYİN VE BENİM ÇÖPLÜĞE ATILAN KONUMA BAKIN
BEN YAYGIN OLMAYAN VİDEOLAR KONUSU AÇIYORUM KAPATILIYOR
BU ÇOCUK YAYGIN OLMAYAN PP KONUSU AÇIYOR AÇIK KALIYOR
ADAM BİDE AYIYA YUMRUK ATAN ZENCİ KOYMUŞ KONUYA KONUDA HAYVANA ŞİDDET BİLE VAR ABİ BEN RUH HASTASI OLUCAM BU GİDİŞLE
@L3G ve @cukurkopek ten istediğim şey: açtığım konuyu tekrar değerlendirmeleri ve mümkünse geri getirmeleri
Konuda laf attığım insanlar kusura bakmasın, sadece kıyaslama yapmak için böyle yorumlar yaptım ve birazda ironik olsun diye abarttım, sizleri seviyorum
0 trollükle ciddi bir şekilde bir konu açtım ve amacım hile açarkenki kudurttuğunuz insanlarin video kayıtlarını atmanızdı
işte konu:
https://cheatglobal.com/konu/sanaldaki-komik-videolar.73649/
Bu konuyu kapatmanız için bir sebep yok, eğer bu kapatılabiliyorsa ben size daha fazla konu söyleyeyim onlarıda kapatın
Mesela bu konu:
Kardeşim benim açtığım konu kapatılıyorsa, BU ELVEDA KONUSU NEDEN NEDEN KAPATILMIYOR
@NOLYRIC Biz senin ailen, kuzenin miyiz e be güzel kardeşim bizene senin askerlik hayatından git askere mi gidiyosun cehenneme mi gidiyosun biz ne yapalım? (normalde tabikide sana destek olabiliriz ama benim konum gereksiz kapatıldığı için bu tavırı takınıyorum)
Geçelim başka bir konuya:
E BE AKLINA SELAMÜN ALEYKÜM DEDİĞİMİN ÇOCUĞU, BİZ VANGUARDDA MI ÇALIŞIYORUZ DA SENİN BANININ KALKIP KALKMADIĞINI BİLELİM
ULAN ADAM YEDİĞİ BANIN SEBEBİNİ BİLE YAZMAMIŞ BAK SAÇIMI BAŞIMI YOLUCAM ŞİMDİ KRİZ GEÇİRİYORUM
VALORANTA 2 CLİCK ATIP AÇIP BAKMAN ŞU KONUYU AÇMAKTAN DAHA KISA SÜRERDİ
geçelim diğer bi konuya:
ŞUAN HİÇ BİR ŞEY DÜŞÜNMEYİN VE BENİM ÇÖPLÜĞE ATILAN KONUMA BAKIN
BEN YAYGIN OLMAYAN VİDEOLAR KONUSU AÇIYORUM KAPATILIYOR
BU ÇOCUK YAYGIN OLMAYAN PP KONUSU AÇIYOR AÇIK KALIYOR
ADAM BİDE AYIYA YUMRUK ATAN ZENCİ KOYMUŞ KONUYA KONUDA HAYVANA ŞİDDET BİLE VAR ABİ BEN RUH HASTASI OLUCAM BU GİDİŞLE
@L3G ve @cukurkopek ten istediğim şey: açtığım konuyu tekrar değerlendirmeleri ve mümkünse geri getirmeleri
Konuda laf attığım insanlar kusura bakmasın, sadece kıyaslama yapmak için böyle yorumlar yaptım ve birazda ironik olsun diye abarttım, sizleri seviyorum