ABİ BANA RTX 5090 ALIRMISINCheatglobal esp aimbot
Abim bende bile yok 5090 daha yeni 5080 aldım diye seviniyodumABİ BANA RTX 5090 ALIRMISIN
o zaman 3060 ti olrumuAbim bende bile yok 5090 daha yeni 5080 aldım diye seviniyodum![]()
CG Customizer (CheatGlobal Enhancer) v1.1.2 — ÖzelliklerKullanıcı & Rank
- Ana kullanıcı — Tek bir kullanıcı adı için rank, isim rengi ve sahte istatistik
- Çoklu kullanıcı — Birden fazla kullanıcıyı ayrı ayrı özelleştirme
- 18 rank seçeneği — Normal Üye → Kurucu (Admin, Mod, VIP, Prime vb.)
- İsim renk modları — Varsayılan grup rengi, RGB (gökkuşağı), özel renk
- Doğrulama tick — VIP/Mod/Admin rank’lerinde otomatik ✔
- Fake Stats — Mesaj, reaksiyon/beğeni, puan, ziyaret, katılma tarihi
- Sağ tık menüsü — Metin seç → “CGC Kullanıcı Ekle” ile çoklu listeye ekleme
Konu Özelleştirici (Sahte)
- Konu başlığını değiştirme (orijinal başlık silinir)
- Prefix/önek — Satıyorum, Çalışıyor, Duyuru, Open Source, özel metin vb.
- Sahte görüntüleme sayısı — yalnızca konu meta satırındaki görüntüleme
Tema & Tasarım
- Arka plan — Varsayılan, Koyu Uzay, Asil Mor, Karbon, Valorant/CS2/Anime/Cyberpunk, özel URL
- Vurgu rengi — Hex ile özelleştirme
- Yazı tipi — Outfit, Inter, Poppins, Roboto
- Özel CSS — Kendi stillerini yazma
Custom Crosshair
- Türler — Artı, nokta, daire, T-şekli, ok, çemberli artı, özel resim
- Boyut, kalınlık, siyah çerçeve
- Renk modu — Sabit renk veya Rainbow (gökkuşağı)
Görsel Efektler
- Kar yağışı
- Parçacık bağlantıları
- Matrix kodu (mor)
Ayarlar
- Klavye kısayolu — Varsayılan Alt + . ile panel aç/kapa
- Rainbow imleç izi — Fare hareketinde renkli parçacık efekti
- Ayarlar localStorage’da saklanır
Sağ altta yüzen ayar butonu
medya:
Tuto:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
src zaten vt yok
aaa grabber var ratcıymışım arkadaşlar ben open src olan projelerime güvenmeyin sakın![]()
tutorialda gizli bi arkadaş buldum bilin bakalım kim
OLSUN DEĞER ABİ AMA RUBLAX HESAPIMI ÇULMA OLURMIaaa grabber var ratcıymışım arkadaşlar ben open src olan projelerime güvenmeyin sakın
yok kanka haçkerşimö ben dark cc falan anlarsın yaaOLSUN DEĞER ABİ AMA RUBLAX HESAPIMI ÇULMA OLURMI
