maalesef hala aynı hatayı almaktayım sizin bu defender kapatma uygulamasınıda indirdim ama hala daha aynı napmam gerek?guvenlık duvarı antı vırusler ve kullanıcı denetımı kapatıp %temp% temızledıkten sonra tekrar dener mısınız
discord uzerınden anydesk atabılır mısınız discord adresım genisysvevomaalesef hala aynı hatayı almaktayım sizin bu defender kapatma uygulamasınıda indirdim ama hala daha aynı napmam gerek?
arkadaşlık attımgenisysvevo
sorun çözülmediyse ben yardımcı olucam cg loader'ı attığınız yere gidin masaüstü veya indirilenler vs. ondan sonra gizli öğeler açık değilse açın ve iobit ile alakalı yazan şeyleri silin ve düzelmiş olucakarkadaşlık attım
Bula Bildinse Nasıl Yaptın Söylermisin??arkadaşlık attım
siliyom ama hatayı veriyor yine geri geliyor o dosyalarsorun çözülmediyse ben yardımcı olucam cg loader'ı attığınız yere gidin masaüstü veya indirilenler vs. ondan sonra gizli öğeler açık değilse açın ve iobit ile alakalı yazan şeyleri silin ve düzelmiş olucak
windows defender kapalı olması lazım tekrar denesiliyom ama hatayı veriyor yine geri geliyor o dosyalar
kapalı zatenwindows defender kapalı olması lazım tekrar dene