Herkeze Merhabalar Cgloaderi Yönetici Olarak Çalıştırıyorum Ancak Açılmıyor Sebebi Nedir Bilen Varmıı??
Düzenleme; Hile İçin Microsoft Netframework 4.8 Gerekiyormuş Ben Şu Anda 4.5.2 Kurdum 4.8 Kurunca Wolftü Hile Çalışmıyor Ve Hata Alıyorum Help Pls
Düzenleme; Hile İçin Microsoft Netframework 4.8 Gerekiyormuş Ben Şu Anda 4.5.2 Kurdum 4.8 Kurunca Wolftü Hile Çalışmıyor Ve Hata Alıyorum Help Pls