ArronStone
Silver Üye
- Katılım
- 1 May 2021
- Mesajlar
- 51
- Beğeniler
- 4
Arkadaşlar programı bir defa kullandıktan sonra ikinci defa kullanmaya çalıştığımda programın adını CG_Loader.exe olarak değiştirin diye bir uyarı alıyorum. Programın adını CG_Loader yap düzelir diyecek arkadaşlar için önceden söyleyeyim düzelmiyor. Yardımcı olur musunuz?