Paylaş kral ban yiyoz lazim olrsitede bir kaç adet hesap cikarmis olabilirim 150-200 adet sıkıntı cıkarmı paylassam??
FĞPLWQFĞLSAĞLÖPFĞPMLQWĞLÖSAWÖLFĞLQWÜSAŞÇFLQWSAÜPFLsitede bir kaç adet hesap cikarmis olabilirim 150-200 adet sıkıntı cıkarmı paylassam??
bi tane atsana bana10k var bende saol![]()
artık ilgilenmiyorum ve ana hesabım durduğu sürecede ilgilenmeyeceğimbi tane atsana bana
wqcden oda10k var bende saol![]()
wqc den öncede bende vardı zaten sadece banlı olmadığım için ihtiyacım yokwqcden oda