- Katılım
- 13 Ocak 2021
- Mesajlar
- 120
- Beğeniler
- 5
Merhaba loader ı bugün yeniden indirdim yeni bilgisayarımdayım fakat loaderı yönetici olarak açtığımda *Lütfen programın adını CG_Loader.exe olarak değiştirin.* yazıyor ve açılmıyor fakat hiç birşey yapmadım direk rardan çıkarıp yönetici olarak açtım yardım edebilcek var mı?