VOIDx1337x
Platinum Üye
- Katılım
- 2 Mar 2026
- Mesajlar
- 166
- Beğeniler
- 63
Bu konudan dolayı ban yiyebilirim tekrardan çok önemlide değil açıkçası. @Schwenzy nin Crâcked konusunda yanlışlıkla sızdırıldığı söylendi fakat öyle bir şey yok. @emre abi beni bir locaya davet etti sonra zaten banladılar. Seste sithra eac atılan yetkili sxpstik çukur köpek ve bir kişi daha vardı. Sonra zaten hemen daveti sildiler kimseye atmayayım diye. Yani bile bile sxpstike atıldı loader ve çukur köpek bunu biliyordu. Fakat hala çukur köpek haberi olmadığını falan diyerek palavra sıkıyor burada. @L3G ve @Genisys yani @SiyahRaki varken forum çok daha iyiydi en azından adamlar dürüsttü. Şimdi konotonoz yokkon kono ocmoyon falan diye çöplüğe atacaklar ban atacaklar. Haberiniz olması için açtım bu konuyu. Şimdi benim konuşmalarımı falan ifşa edecekler ama benim kimseden gizleyeceğim bir şey yok. İyi forumlar.
