Cg İfşa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

VOIDx1337x

Platinum Üye
Katılım
2 Mar 2026
Mesajlar
166
Beğeniler
63
Bu konudan dolayı ban yiyebilirim tekrardan çok önemlide değil açıkçası. @Schwenzy nin Crâcked konusunda yanlışlıkla sızdırıldığı söylendi fakat öyle bir şey yok. @emre abi beni bir locaya davet etti sonra zaten banladılar. Seste sithra eac atılan yetkili sxpstik çukur köpek ve bir kişi daha vardı. Sonra zaten hemen daveti sildiler kimseye atmayayım diye. Yani bile bile sxpstike atıldı loader ve çukur köpek bunu biliyordu. Fakat hala çukur köpek haberi olmadığını falan diyerek palavra sıkıyor burada. @L3G ve @Genisys yani @SiyahRaki varken forum çok daha iyiydi en azından adamlar dürüsttü. Şimdi konotonoz yokkon kono ocmoyon falan diye çöplüğe atacaklar ban atacaklar. Haberiniz olması için açtım bu konuyu. Şimdi benim konuşmalarımı falan ifşa edecekler ama benim kimseden gizleyeceğim bir şey yok. İyi forumlar.
 
Bu konudan dolayı ban yiyebilirim tekrardan çok önemlide değil açıkçası. @Schwenzy nin Crâcked konusunda yanlışlıkla sızdırıldığı söylendi fakat öyle bir şey yok. @emre abi beni bir locaya davet etti sonra zaten banladılar. Seste sithra eac atılan yetkili sxpstik çukur köpek ve bir kişi daha vardı. Sonra zaten hemen daveti sildiler kimseye atmayayım diye. Yani bile bile sxpstike atıldı loader ve çukur köpek bunu biliyordu. Fakat hala çukur köpek haberi olmadığını falan diyerek palavra sıkıyor burada. @L3G ve @Genisys yani @SiyahRaki varken forum çok daha iyiydi en azından adamlar dürüsttü. Şimdi konotonoz yokkon kono ocmoyon falan diye çöplüğe atacaklar ban atacaklar. Haberiniz olması için açtım bu konuyu. Şimdi benim konuşmalarımı falan ifşa edecekler ama benim kimseden gizleyeceğim bir şey yok. İyi forumlar.
knk insan bir ss felan alır bu arada popi pleytaym oynamaya devammı
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
L3g gelmesinde geni gelebilir
 
Bu konudan dolayı ban yiyebilirim tekrardan çok önemlide değil açıkçası. @Schwenzy nin Crâcked konusunda yanlışlıkla sızdırıldığı söylendi fakat öyle bir şey yok. @emre abi beni bir locaya davet etti sonra zaten banladılar. Seste sithra eac atılan yetkili sxpstik çukur köpek ve bir kişi daha vardı. Sonra zaten hemen daveti sildiler kimseye atmayayım diye. Yani bile bile sxpstike atıldı loader ve çukur köpek bunu biliyordu. Fakat hala çukur köpek haberi olmadığını falan diyerek palavra sıkıyor burada. @L3G ve @Genisys yani @SiyahRaki varken forum çok daha iyiydi en azından adamlar dürüsttü. Şimdi konotonoz yokkon kono ocmoyon falan diye çöplüğe atacaklar ban atacaklar. Haberiniz olması için açtım bu konuyu. Şimdi benim konuşmalarımı falan ifşa edecekler ama benim kimseden gizleyeceğim bir şey yok. İyi forumlar.
masonlar locası veri sızdırma :haha:
 
Bu konudan dolayı ban yiyebilirim tekrardan çok önemlide değil açıkçası. @Schwenzy nin Crâcked konusunda yanlışlıkla sızdırıldığı söylendi fakat öyle bir şey yok. @emre abi beni bir locaya davet etti sonra zaten banladılar. Seste sithra eac atılan yetkili sxpstik çukur köpek ve bir kişi daha vardı. Sonra zaten hemen daveti sildiler kimseye atmayayım diye. Yani bile bile sxpstike atıldı loader ve çukur köpek bunu biliyordu. Fakat hala çukur köpek haberi olmadığını falan diyerek palavra sıkıyor burada. @L3G ve @Genisys yani @SiyahRaki varken forum çok daha iyiydi en azından adamlar dürüsttü. Şimdi konotonoz yokkon kono ocmoyon falan diye çöplüğe atacaklar ban atacaklar. Haberiniz olması için açtım bu konuyu. Şimdi benim konuşmalarımı falan ifşa edecekler ama benim kimseden gizleyeceğim bir şey yok. İyi forumlar.
tmmdır haberleşiriz
 
Bu konudan dolayı ban yiyebilirim tekrardan çok önemlide değil açıkçası. @Schwenzy nin Crâcked konusunda yanlışlıkla sızdırıldığı söylendi fakat öyle bir şey yok. @emre abi beni bir locaya davet etti sonra zaten banladılar. Seste sithra eac atılan yetkili sxpstik çukur köpek ve bir kişi daha vardı. Sonra zaten hemen daveti sildiler kimseye atmayayım diye. Yani bile bile sxpstike atıldı loader ve çukur köpek bunu biliyordu. Fakat hala çukur köpek haberi olmadığını falan diyerek palavra sıkıyor burada. @L3G ve @Genisys yani @SiyahRaki varken forum çok daha iyiydi en azından adamlar dürüsttü. Şimdi konotonoz yokkon kono ocmoyon falan diye çöplüğe atacaklar ban atacaklar. Haberiniz olması için açtım bu konuyu. Şimdi benim konuşmalarımı falan ifşa edecekler ama benim kimseden gizleyeceğim bir şey yok. İyi forumlar.
l3g degilde genisys varken iyiydi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt