CG External Script Evade Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cakallavolim

Platinum Üye
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
240
Beğeniler
42
CG External Scriptte evade assembly'si çok kötü bende. Dodge atmıyor bildiğin. Evade yükleyipte iyi çalışan var mı? Test ettiniz mi?
 
external maalesef internal kadar iyi performans veremiyor hatırladığım kadarıyla evade iyi değildi

Utility kısmında evadeyi kurmadıysan kurabilirsin
 
Ayrıca farklı bir Orbwalker kurulumu da yapmanızı öneriyorum gos-u adında bie dev vardı onun hazırladığı olması lazım.
 
mesala sylas oynarken base atarken felan random e atıyordu ufak buglar var sanki scde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt