cakallavolim
Platinum Üye
- Katılım
- 11 Ocak 2021
- Mesajlar
- 240
- Beğeniler
- 42
CG External Scriptte evade assembly'si çok kötü bende. Dodge atmıyor bildiğin. Evade yükleyipte iyi çalışan var mı? Test ettiniz mi?
Kurdum da hiçbir işe yaramıyor.external maalesef internal kadar iyi performans veremiyor hatırladığım kadarıyla evade iyi değildi
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Utility kısmında evadeyi kurmadıysan kurabilirsin
Hocam ben eskiden kullanırken dodge atmama nedeni drawın yanlış çıkmasından dolayıydı drawları açıp skillshot gelirken draw düzgün mü geliyor bakar mısınız?Kurdum da hiçbir işe yaramıyor.