3.9 niye basmadılar acabax64 VMProtect v.3.6.0 2022
çok geç açılıyor diye biliyorum'da niye herkes vmp kullanıyo aq başka koruma yokmu3.9 niye basmadılar acaba
C fucker noluyibunda ne koruma vardır şimdi aq bi açsam c fucker yicem
system32 deleteC fucker noluyi
olum loaderda infon varLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
BENIM EMMIOGLU BAN YEDI IADEDE ISTEYEMIYOR ALIN KIRCAK VARSA RIOTA ATCAK VARSA
actın mıolum loaderda infon var
Kendisi high-iq bir şahıs oldugu icin öyle cok takmabu mal mı? isim soyisim numaranız var loader'da amkdur tuvaletlere yazayım numarayı