Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı : @CByte
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Erken Erişim Tarihi geçmesine rağmen adminlere ulaşamamak ve iade talebi etmek.
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : 26.12.2025-21.01.2026
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu :TIKLA
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;
----------------------------------------------------------------------------------------
Ticket ve Destek ekibinin de ulaşamaması:
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ; (Buraya uzun uzun derdinizi yazın)
Öncelikle Merhaba, Sizden ricam kimse boş sallamasın amacım Cbyte ekibinin d0landırıcı olduğunu iddia etmek değil adminlere ulaşamadığımı belirtmek. Bundan 5-6 ay öncesinden Cbyte Satın almıştım fakat hiç kullanamadan Cbyte V3 Fixlendi ve Güncellemeye alındı. 5-6 aylık süreçte sessizdi kimse birşey yazmadı fakat 2025 aralık ayı gibi duyuru atıldı sitede de konusu düzenlendi. Ayın 26 sında kendisi ile konustum ve Onursal Üye adı altında bir üyelik satışı sundu. 100$ karsılıgında erken erısım verebılecegını belırttı ve satın almam için bir olanak sundu. Ayın 26 sında ücreti kendisine gönderdim ve ayın 27 sinde tekrar bir duyuru geçti hile parça parça teslim edilecek ve paylaşmayı dusundugu kısı sayısını da 1/2 olarak belirtti yani 1 slot dolu 1 slot boş aşşağıda verdiğim Ekran görüntülerinden olayı daha net anlayabilirsiniz. Slotlu şekilde paylaşacağını duyursaydı eğer Onursal Üye satısından önce hiç satın almazdım. Ayın 27 sinden beri Teslim edilmesini bekliyorum. Fakat herhangi bir teslimiyet yada iletişim kuramıyorum kendileri ile 08.01.2026 tarihinde ticket açtım fakat Adminlerden kimse dönmedi Destek ekibinin de hiçbir bilgisi yada iletişimi yok. Kendilerinden Yazılımı hiç kullanamadığım ve çok gecikme olduğu gerekçesiyle iade talep ediyorum.
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Erken Erişim Tarihi geçmesine rağmen adminlere ulaşamamak ve iade talebi etmek.
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : 26.12.2025-21.01.2026
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu :TIKLA
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;
----------------------------------------------------------------------------------------
Ticket ve Destek ekibinin de ulaşamaması:
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ; (Buraya uzun uzun derdinizi yazın)
Öncelikle Merhaba, Sizden ricam kimse boş sallamasın amacım Cbyte ekibinin d0landırıcı olduğunu iddia etmek değil adminlere ulaşamadığımı belirtmek. Bundan 5-6 ay öncesinden Cbyte Satın almıştım fakat hiç kullanamadan Cbyte V3 Fixlendi ve Güncellemeye alındı. 5-6 aylık süreçte sessizdi kimse birşey yazmadı fakat 2025 aralık ayı gibi duyuru atıldı sitede de konusu düzenlendi. Ayın 26 sında kendisi ile konustum ve Onursal Üye adı altında bir üyelik satışı sundu. 100$ karsılıgında erken erısım verebılecegını belırttı ve satın almam için bir olanak sundu. Ayın 26 sında ücreti kendisine gönderdim ve ayın 27 sinde tekrar bir duyuru geçti hile parça parça teslim edilecek ve paylaşmayı dusundugu kısı sayısını da 1/2 olarak belirtti yani 1 slot dolu 1 slot boş aşşağıda verdiğim Ekran görüntülerinden olayı daha net anlayabilirsiniz. Slotlu şekilde paylaşacağını duyursaydı eğer Onursal Üye satısından önce hiç satın almazdım. Ayın 27 sinden beri Teslim edilmesini bekliyorum. Fakat herhangi bir teslimiyet yada iletişim kuramıyorum kendileri ile 08.01.2026 tarihinde ticket açtım fakat Adminlerden kimse dönmedi Destek ekibinin de hiçbir bilgisi yada iletişimi yok. Kendilerinden Yazılımı hiç kullanamadığım ve çok gecikme olduğu gerekçesiyle iade talep ediyorum.